İnternet Reklamcılığı

İnternet reklamcılığı, online pazarlama ve interaktif reklamın bilinmesi gerekir. Online pazarlama, ürün veya hizmetlerin Internet’te sunan şirketlerden oluşmaktadır. Online pazarlama genlikle diğer web sitelerinde reklam yayınlayarak veya reklamı bir başka yöntemle hedef kitleye sunarak yapılır."

     İnternet reklamcılığı, internet tabanlı uygulamalarda ve web sitelerinde ses, görüntü, animasyon gibi teknolojilerin kullanıldığı bir reklam tipidir.

     İnternet reklamcılığı ülkemizde 2003 yılı başlarından itibaren yükselişe geçmiş, sürekli artan bir trend takip etmiş, reklam verenler tarafından tercih edilen bir medya organı olmuştur.

     Kolay ölçümlenebilir olması, düşük maliyet ile yüksek görüntülenme oranına sahip olması ve direkt olarak hedeflenen kitleye ulaşması Türk reklam verenler tarafından tercih edilmesinin başlıca sebepleri olmuştur.

İnternet Reklamcılığının Avantajları :

•Interaktif

•Bireysel

•Ölçümlenebilir

•Ekonomik

•Esnek

•Kesin ve hızlı çözüm

•Mecranın kullanıcı sayısının her geçen gün daha da artması

İnteraktif

Doğrudan iletişim & tepki

Bilgilenme isteğine yol açma

Tüketici ile diyalog geliştirilmesine neden olma

Satışa yönelik promosyonlarla katılımı sağlama

Markanın hedef kitlesinin datalarını toplama imkanı

Bireysel

Hedef kitleye odaklı kesin erişim.

İstenen detayda internet kullanıcı profili.

Hedef kitleye odaklı reklam.

Networkümüzdeki web sitesinde günde milyonlarca kez reklam gösterme kapasitesi.

Ölçülebilir

Gerçek zamanlı raporlama

Reklamın kaç kişi tarafından görüldüğü

Kaç kişinin reklama ilgi gösterdiği

Kaç kişinin web sitesini ziyaret ettiği

Reklama ilgi gösteren kitlenin demografik yapısı

Ekonomik

Birim kişiye ulaşma maliyeti

Birim kişiye ulaşma süresi

Esnek

Reklam yayına alış sürecinin kısa oluşu

Reklam veya içeriğinin hızlı müdahale ile değiştirilebilmesi.

Reklamın yayında olduğu siteler dışında bir site talep edildiğinde kısa sürede geçiş yapılabilmesi.

KESİN VE HIZLI ÇÖZÜM

Online Reklam Nedir?

     İnternet, getirdiği kolaylıklar nedeniyle hayatımıza çok hızlı bir şekilde girdi ve toplumun büyük bir kısmını etkiledi. İnternette reklam ise sunduğu avantajlar nedeniyle diğer alanlardan ayrılarak alternatif bir mecra olarak, bazı zamanlar ise ana mecra olarak reklam veren ve reklam ajanslarının tercihi oldu.

Henüz emekleme devresinde olmasına rağmen internet reklamcılığı, geleceğin en büyük reklam alanı olacak...

İnternet kullanıcıları;

Satın alma gücünü birkaç gruba ayırdığımızda, sanal alemin gezginleri,

A ve B Grubu satın alma gücüne sahipler,

Bilgisayar, DVD, CD Player, Klima, Mikrodalga, Çamaşır Kurutma Makinası gibi çağdaş elektronik ürünlere sahipler ve çağdaş ürünleri tercih ediyorlar.

Büyük çoğunluğu bilgisayarı hem iş, hem de evinde kullanıyor,

Yenilikleri yakından takip ediyorlar, kaliteye önem veriyorlar.

Seyahat etmeyi, tatile çıkmayı seviyorlar,

yerli ve yabancı otomobil alımında onların ilgi alanlarında,

Kültür Sanat aktiviteleri ve Sinemayı yakından takip ediyor,

% 80'lik bölümü Finansal işlemlerini İnternet üzerinde gerçekleştiriyorlar,

% 60'ı minimum 1 kredi kartına sahipler,

% 80'i Yüksekokul eğitimli, yüzde 20 halen okuyor,

Sonuç;

artık yeni çağın iletişim aracı: İnternet

Hedef kitlenize anında ulaşmayı düşünüyorsanız,

Ve bu kullanıcı profili ilginizi çekiyorsa,

Siz de bu alanda yer almalısınız!